13 August, 2009

Takde pon?.......

Hahaha..dr td aku dok pasang telinga kot2 ade announcement pasal uitm cuti 1 bulan @ 1 sem tu kew..

wlupon aku x mengharap langsung sbb aku x suke..tp ternanti2 gak la result nye..

knapa aku x suka?hahahaha...

byk sbb aku x suka cuti nie..

biar aku wat list ek... ;)

  1. aku xmo abes lmbt..elok2 abes next year..ti jd abes 2011 lak..huwaaa...tidak! nnt aku da tua la tyme tuh.. bile nk keje?nk kumpul duit bg kt mak, abah & adik kesayangan... (nk kawin lg?hahaha)
  2. nnt susah la nk catch up lessons..pergh! x cam mati lak kan lau da cuti tibe2 n x abes blaja lg..exam cmane nnt?
  3. x mo balik umah..skali skale ley ar tahan kot..lame2 bowink ar...huuu..x besh la...x mo2... ;(
  4. nnt x dpt nk melepak kt uptown or playground cm salu ngan bestfwen besties aku..Sue... windo ar kn..huk2..
  5. erm..lg ape yek?ahhhaaa..aku nie jnis xley dok umah lelame..ti msty aku sakit..cm skit perut ar..skit kaki la..demam la...cm2 la lgik...tensen jew kne mam ubt..dok puncak x sakit lak...
  6. windoo kt shah alam lau balik umah..x mo2...
  7. windoo kt lecturer...hak2... (poyo kew hape nie?)

cukup la 7 jew k..aku mmg suke number 7 nie. sbb my bufday on July :))

No comments:

Post a Comment