02 August, 2009

[ 2 Ogos 2009 ]

Kembali ke Shah Alam.... Puncak....ieda dtg.....hahaha...:D
Naik bus kol 9 pg..agak2 smpai kol 2 la...5jam kn...
Hurm......:( sedey lak nak tinggalkan famili....dan hadiah paling disayangi yg baru jew dpt sempena bufday 12 Julai..
Takpe la...tinggalkan dia lebih baik dr membawanya...sempat juga bergambar ngan dia...huhuuu..cedey taw..
Perut still sakit n denyut2 lagi nie..mntak2 xde ape2 la dlm bus nnt..nie pun da masuk hari ke-4 sakit perut da hilang..

Alhamdulillah semua berjalan lancar:) sampai awal 30 minit... Sue,my bestfren setia menanti di terminal Seksyen 17..
tunggu bus T529 punya ar lama..penat tol..beg dah berat nie..ramai gilew dak Uitm bawu sampai..seminggu cuti la katakan..huhu..
Turun kt PKNS...nk g MCd.. Sambil tuh jenguk2 gak pesta buku...cuma dek krn trlalu penat...so tgok2 ajew...nak beli pon cm tak tawu nak beli buku ape.. Ramai org kt sane especially famili la...bawa anak2 mereka:)) nnt aku pon camtu la...bwk anak g library...g pesta buku...huhu berangan laks...=p

Tak mkn pon kt MCd, beli n then mkn kt tepi tasik sana..romantik la sgt..haha...lau la ade bunyi gitar smbil2 mkn tuh msty best kan...smbil mnikmati MC VALUE LUNCH...tambah lak kicauan burung2...hehehe...:D Alamak...perut aku sakit lak..aduiii..cmne nie..nak naik bus jap lg..belum tentu dapat duduk nie.ramai org kn...Dalam bus kena bdiri...ramai mat bangla..tetibe aku rase perut nie cm bergelodak jew...sakit nye Tuhan je tahu...dan aku rase mual sgt....huwaaaa...cmane nie...xkan aku nak muntah lak kt dlm bus yg ramai owg nie... TAK MUNGKIN!!!! tahan2....smpai je puncak..turun kt bus stop tuh aku terus jew.............=[ Hurm....sakitnyew.....rse cm nyawa2 ikan da mase tuh...syukur ade teman setia yg selalu menemani aku...thx SUE =)

Begitulah pengalaman aku...semua gara2 makan cempedak goreng terlebey suda...nie la akibat nya...angin satu badan....4 hari menanggung seksa...huhu...mungkin lepas nie aku akn lebih beringat....

No comments:

Post a Comment