12 June, 2010

Happy in SAD..



Tajuk entri speaking London, berlagak pulak, merepek meraban bau belacan....huhu.. Hari ni hari ahad, 13 Jun 2010. Hari ni hari last aku d Puncak Perdana. Esok habis aje exam yang lebih kurang 15 minit tuh, my sweet beloved tersayunk famili aku dah tunggu nak bawak aku balik. Wa....sungguh mengharukan kepala hotak aku ni. Bila kat sini sibuk merengek kat mak nak balik, sampaikan ada orang tu rindu tahap gaban dan pegi bukak Google Earth semata-mata nak tengok bumbung rumah dia....eh eh...sapo ko dio orangnya? *__* heeee... Bila dapat balik umah, ada lak perasaan yang tak nak balik...ouh ouh gewdix sungguh anak Pakcik Usop ni! Abah abah....Ella takmo balik la...malas nak kemas barang...haha...banyak alasan kau bagi kat bapak ekau yo... Malam ni pegi makan kat Zuree's Corner berbekalkan muka yang sebel, tanpa perasaan. Bagus2...tunjuk la kat semua orang betapa aku sedih dan tak nak tinggalkan Puncak kesayangan aku nih! Ayat tak boleh blah, macam ayat budak Part 6 la pulak...heee.... Ala cuti lebih kurang 3 minggu je, rileks la babe...pastu awal Julai dah naik cuti, esaimen pon dah menanti kau. Pulun je la habis-habisan ye. Sem akhir kot, kena la struggle lebih. (: So berbalik kepada tajuk entri di atas tuh, aku happy sbb akhirnya aku dapat balik ke teratak indah syurga dunia ku kat Skudai sana, tapi in the same time, aku sedih coz kena berpisah dengan besties aku, kucing-kucing kat blok especially si Innocent tuh...pastu takde dah pegi makan sambil tengok bola kat Zuree's Corner macam setiap malam. Takde dah peluk2 kucing comel bernama Zuree tuh..oh2...sedihnya. Konfirm Zuree rindu kat aku nanti kan? Mea0OowwwwWW *__*

No comments:

Post a Comment