06 September, 2009

Ralat..

ASSALAMUALAIKUM kwn2 semua:)

Ape khabar? Harap semuanya sihat sokmo.. Hari ini genap Ramadhan yg ke-16...Alhamdulillah segalanya lancar... Maghrib tadi aku berkesempatan berbuka bersama besties 4 ever n ever aku di Giant Seksyen 13, tu pon sbb pegi shopping kt bazar raya kt citu..:) habis RM100++ Juling mata g citu...sane cntik sane murah...adoiyaii...aku salu jew panggil diri sendirik..dan berkata...

"ieda...jangan ieda....x perlu tu semua..dah2..toksah beli la..da byk kt dlm almari 2...!"

Ramai jugak orang arini... mase berbuka pon same..nak buka kt chiken rice shop x dpt lak..smua meja da reserved tuh..adui2...melepas lak..so nak cover tekak punye kempunan nie, aku amik keputusan utk mkn nasi ayam hainan kt food court Giant tuh..sedap gak la...not bad :))

Pas berbuka ala kadar, kami mencarik surau di citu...Rupanya kt luar... Alkisah nak dijadikan cerita..mase lepas aku amik wudhu', aku pon melangkah masuk ke dalam kawasan solat. Tup2 aku rase lantai tu licin giler dan aku nyaris2 tergelincir! Dengan sepenuh hati aku menahan diri supaya tak terjatuh. Mujur ada seorang kakak ku kira umurnya menarik tanganku.. aku rasa macam blur2 waktu tuh..tak tawu nak berpikir rasional, terus je berjalan tanpa apa2 perasaan.. Memang blur la aku mase tu... Kesilapan besar yang aku dah buat ialah........

Aku tak ucap terima kasih kat kakak tu...

Adoiyai..nape aku jadi begitu tadi! Da sampai umah bawu aku sedar yang aku dah wat silap!
kiranya ada yang terbaca nukilan hati ini...dan merupakan kakak yang aku maksudkan itu, harap maaf sangat2, tak berniat di hati ingin melakukan begitu....

TERIMA KASIH AKAK KERANA MEMBANTU TADI....moga Allah membalas jasa baikmu...
:)

No comments:

Post a Comment