01 August, 2010

Selamat tinggal bulan kesayanganku, Julai.

Hari ini, 1 Ogos 2010Hari pertama dalam bulan Ogos. Selamat tinggal Julai, dia telah pergi meninggalkan aku. Sedihnya hati. Kan besh kalau setiap bulan adalah bulan Julai. Ouh2 mengarut saje! Ok, time to be serious ya! Dah sebulan aku di sini, di Puncak Perdana yang aman damai. Ya! Sangat aman kurasa bila di sini, hinggakan aku tak mahu rasanya pergi kemana-mana. InshaAllah masa praktikal hujung tahun ni pun aku akan tetap tinggal di sini. Walaupun terpaksa keluar pagi untuk ke tempat praktikal, aku rela :) Sampai macam tu ke Ieda? Hehe, tentu soalan tu akan diajukan kepada aku oleh teman yang lain, dan memang dah ada pun yang bertanyakan hal itu. Kenapa? Hanya senyuman ikhlas dan semanis yang ku rasa dapat aku pamerkan kepada mereka. Hanya aku tahu jawapannya. Berbalik kepada tajuk entri ni, bulan kesayangan aku dah pun pergi tinggalkan aku. Julai tahun depan dimanakah aku? Masih di sini? Di JB? Atau mungkin telah menjawat jawatan 'librarian' di UTHM? erm....semuanya masih kesamaran. Hanya Allah tahu jawapannya. Dek kerana ke 'busy' an aku sepanjang bulan ni, aku sampaikan terlupa nak wish kepada diri sendiri Happy Birthday yang ke 23 tahun. Heeee ;) 12 JULAI yang lepas genap la 23 usiaku. Dah besar anak abah, macam tu la ayat abah dalam SMS nya. Dah besar kan, tapi anak abah dan emak ni masih macam budak2 kecik lagi, suke makan jajan, makan choki2, main dengan teddybear la, ape la.. ^_^ Tu pasal la abah aku macam tak percaya yang anak dia nie dah matang, dah dewasa pun. Aku dapat dua hadiah yang sama pada tahun ni, nak tahu ape? Tabung...yup, tabung duit. Sangat cumil oke! Satu bentuk Bear, satu lagi bentuk baby kiut. Tok Mak dan Sue, my besties yang bagi. Thanks ya, sayang sangat2. Emak pula bagi aku cermin, cermin tu sangat cantik, sangat cute! Bentuk teddybear. SEE? Semua orang masih tak percaya yang aku dah besar, hadiah nye cumil2 dan ala2 anak2 kecil. But, aku suka sangat2! Luv it very2 much! Sayang semuanya. Time kasih juga aku ucapkan kepada rakan2 sekalian yang sudi wish buffday untuk aku, kat FB terutamanya, banyak betol wishes yang sangat2 suweet...thanks taw! I'm really appreciate it!  Hehehe... Tak sabar nak tunggu tahun depan, tapi takut jugak. Haisyyy ape nie Ieda? Takut dengan masa depan lak... Tak2... :))

No comments:

Post a Comment