29 April, 2010

^___^ hye korang2....

wink2!!!... *__^ Salam semua. Ieda kembali mengaktifkan diri nya.... Rindu tak? Ape? Tak....langsung tak? Ouh2..tak mengapa la......saya dah biasa semua tu... :) Rileks suda... Hurm... rasenya dah terlalu lama saya tak mengupdate laman sesawang nie...da naik bersawang dah wei...huhu... Tetibe datang mood rajin lak nak mengemas....jum2...tolong saya wat clearance...hehe..tetibe terkuaq topik lak...almaklum da nak abes sem nie...nak kena kemas barang...nak kena wat clearance lagi...bla bla bla...tak suke, tak suke...tak ley ke balik gitu jew...wakaka...banyak cantik muke ekau....! sebelum kemas2 barang, lebih elok rasenya kemas2 blog nih...wewewee..Tadi da tukar layout blog...bagi nafas baru sikit...bawu la ade semangat nak update selalu... Nie skang minggu exam aku....lagi plak aku sibuk2 nk update blog...hehehehe...cam tak kena masa jek! wateva....i dont think ianya mengganggu.....pasni blog nie akan jadi teman harian aku...yes! Sudi2 kan lah vist ek...cuti2 malaysia gituh... ^O^





No comments:

Post a Comment