31 July, 2009

Jumaat [31 Julai 2009]

Arini pagi2 lg aku terjaga sbb perut aku memulas2...sakitgilew ar...x tertahan2...abes sumer keluar n aku rase cm da salah mkn jew...tp ape yg aku slh mkn ek smlm..???? cm xde bnda jew...ape yg famili aku mkn..tu la jugak aku mkn...aduiiii....da mkn ubt...sapu minyak yu yee ponda nk sebotol habis tp still sakit gak...:( aduss...!!!!
Aku nga menaip nie pon terase2 lagi sakit die uiii... bile nk baik nie..aku nk g shopping besok b4 balik shah alam ahad pagi...cmane nie.. (perut2...kamu msti baik cepat oke..kamu baik kn..msti dgr ckp taw...);) hik3...

Opss..bawu sedar..arini ari terakhir bulan Julai..sedih lak rase nk tinggalkannya...Bulan kelahiran aku pd tahun nie meninggalkn byk memori yg tak mungkin dpt aku lupakan... everything in my mind...i'll remember it 4ever...and ever...=) (hanya aku yg tahu)


Semalam kn aku dpt henpon baru...hadiah sempena ulangtahun kelahiran aku ke-22 pd tahun nie...thx abah coz bought me cybershot hp...really lurve it!!! MUWWAAAHHHH cyg abah sgt :*



No comments:

Post a Comment