06 September, 2009

KARIPAP OH KARIPAP!!!


Ramadhan tahun ni ieda mabuk makan karipap! Hahaha..pelik bin ajaib! Before dis month kan..hari2 selalu la kan, aku tak peduli pn kat karipap...jumpe pon wat2 tak tawu je...makan tak,apatah lagi nak beli...!

Tapi kan tiba2 bulan puasa ni jadi mabuk karipap lak aku nie..haha... Pantang jumpe bentuk karipap kat mane2 gerai..dari jauh lagi aku dah teropong tengok kt mane ade karipap =p wawawa...

Aku miss tol kat satu gerai makcik nie..karipap die punye la besh..meleleh siot makan..haha... tapi sayang....sekali jew dapat merasa..esok2 nye dah tak berniaga lagi kt cini.. Makcik gi mana makcik..huuuu ;( rindu karipap makcik...

Aku tak suke karipap sardin...kentang jew aku layan...huiii besh giler la..tapi aku tak pasti pasni aku akan terus minat karipap atau tak... Kita tunggu...........huhu.... =D (Nanti aku bitawu korang oke ;) )


No comments:

Post a Comment